Saturday, May 7, 2011

Jangan panggil pakcik ni bagi ceramah lagi.

So this moring I went to Ukm ada program lonjakan ilmu, mata pelajaran Biology Spm 2011. I rasa kalau dari pagi sampai pukul 1 tu i duduk rumah belajar Biology pun banyak ilmu dah boleh masuk. Ni apaaaa, eeeee pakcik tak boleh nak merepek lagi ke? Buatlah cara macam nak ajar, tak payah nak imitate suara orang lain lah. Tak habis habis dengan suara cerita Hantu kak limah tu. Kalau jadi macam Syamee buat tak apa jugaa. Ni pakcik buat annoying tauu -____-


Semua orang gelak * pura pura gelak kot, I memang tak gelak lah. Benda tak kelakar langsung okayy -.-" Kalau boleh balik kan, dah lama I balik. Dahla tak aci budak budak sekolah lain balik awal, kenapa sekolah I kena tunggu sampai pukul 1? Grrr. Naib baik ada Naqi yang menemani. Hehehe sampai kena tegur dengan Cikgu Fauzi ' Ehem ehem besnya bertexting' Lebih kuranglah ayat diaa. Asyraf tu main hp, cikgu tegur tak? Krhkrhkrh, takpe, I tumpukan perhatian jugaklah apa yang dia ajar tapi tak dengan sepenuh hati ! Muahahaha :D
Okay bai.