Tuesday, November 9, 2010

looser

MeHaziq
Kau ni sab takan nak tunggu duduk rumah tak buat apa kot, kau kene la stat dulu
Eh sory aku perempuan. Takan aku nak mula langkah dulu kau gila ke apa
Ramaila perempuan sekrang dah jadi macam perigi mencari timba. Kau nak takut apa
Takutlaaa. Kang tiba tiba kene tolak macamtu je kau nak jawab ke
Kau tak try mana kau tahu. Perempuan keliling pinggang dia nanti kau jugak yang melepas
Entah aku tak boleh la kau nak aku buat apaaa
Bodoh la sab, dia melepas daripada tangan kau baru kau nak nangis. Nanti aku jugak yang kau cari
Aku genggam la tangan dia kuat kuat tak kasi lepas
Sab kau jangan jadi bodoh doh. Kau tak ingat apa jadi dekat aku dulu
Speechless

Hell yaaa, I'm soo stupid, so what?